PAWLINA LIMITED
Pozycjonowanie stron internetowych
Wyprzedź konkurencję w wynikach wyszukiwania Google
Niedawno powstał Twój sklep internetowy, a może właśnie tworzona jest nowa strona www Twojej firmy? Jeśli tak, to najwyższy czas, abyś zadbał o to, by na Twojej stronie pojawiało się jak najwięcej użytkowników. Zasada jest prosta: im więcej osób skorzysta z Twojej oferty, tym więcej produktów sprzedaż lub więcej osób skorzysta z Twoich usług. Jak osiągnąć takie efekty? Kluczem do sukcesu jest profesjonalne pozycjonowanie stron www.

Pozycjonowanie sklepów internetowych
Skutecznie i długofalowo
Wyobraź sobie, że ktoś szuka w Google produktów, które masz w swojej ofercie – mogą to być na przykład meble ogrodowe czy sukienki wieczorowe. Co widzisz, kiedy wpisujesz w Google frazy, związane z Twoim sklepem? W wynikach na pierwszej stronie pojawia się przede wszystkim konkurencja, a Twój sklep można znaleźć dopiero na trzeciej czy czwartej stronie wyników wyszukiwania? Jeśli tak, to nie jest najlepiej – szanse na to, że ktoś odwiedzi Twoją stronę, są niewielkie!
Jeżeli zależy Ci na tym, aby generować jak największą sprzedaż, pozycjonowanie sklepów internetowych jest niezbędne. Dzięki profesjonalnemu, dobrze poprowadzonemu pozycjonowaniu, już niebawem Twoja strona może wyświetlać się w wynikach wyszukiwania Google na pierwszej stronie – nawet w TOP3 czy TOP10 na najważniejsze dla Twojej działalności frazy!
Aby było to możliwe, pozycjonowanie sklepów internetowych musi być dobrze zaplanowane – tak, aby z jednej strony jak najlepiej wykorzystać budżet, a z drugiej – by efekty pojawiły się jak najszybciej i by utrzymywały się przez wiele miesięcy. Na dobry efekt składa się wiele czynników: między innymi odpowiednie przygotowanie i optymalizacja strony, profesjonalnie przygotowany content czy linkowanie zewnętrzne. Dzięki pozycjonowaniu sklepów internetowych osoby zainteresowane Twoimi produktami trafią na Twoją stronę szybciej niż na strony konkurencji – a przecież o to właśnie chodzi!
Pozycjonowanie stron www Gorzów Wielkopolski
Postaw na naprawdę dobre lokalne efekty
Jaki rodzaj pozycjonowania będzie najlepszy dla Ciebie?

Reklama sponsorowana Google Ads
Google Ads to rodzaj reklamy sponsorowanej, przy której mamy ogromne możliwości działania – zarówno jeśli chodzi o ustalanie budżetu, jak i o to, co zobaczy użytkownik. W przypadku wielu rodzajów działalności jest to jedna z najlepszych metod reklamy, zaraz obok pozycjonowania stron www. Pozwala ona na uzyskanie natychmiastowych efektów, co dla wielu osób może mieć kluczowe znaczenie. Reklama sponsorowana w Google Ads pozwala na doskonałe wykorzystanie budżetu, i to od pierwszej do ostatniej złotówki. A przy dobrze zaplanowanej kampanii w Google Ads możesz osiągnąć naprawdę spektakularne efekty!
Pozycjonowanie organiczne
Pozycjonowanie organiczne pozwala na uzyskanie dobrych, długotrwałych efektów. Polega ono na wypozycjonowaniu, czyli uzyskaniu najlepszych wyników strony w wynikach wyszukiwania Google, która są bezpłatne. Są to te wyniki, które widzisz w wyszukiwarce po wpisaniu dowolnej frazy. Dla wielu użytkowników to właśnie te sklepy są pierwszym wyborem! Pozycjonowanie organiczne to element reklamy firmy, który jest niezbędny do tego, aby mogła ona zaistnieć w sieci – a tym samym w świadomości użytkowników, czyli potencjalnych klientów. Dzięki odpowiednim działaniom pozycjonowanie organiczne przekłada się na ilość użytkowników na sprzedaż, a słupki na wykresach sprzedaży pną się w górę w błyskawicznym tempie!
Który model promocji firmy warto rozważyć?
Najlepszą formą pozycjonowania stron www czy sklepów internetowych jest umiejętne połączenie działań z zakresu pozycjonowania organicznego i reklamy sponsorowanej Google Ads. Jeśli chcesz wiedzieć, które z rozwiązań będzie najlepsze dla Ciebie albo zależy Ci na naprawdę skutecznym pozycjonowaniu strony www z szybkimi efektami, nie czekaj – porozmawiajmy!
Najczęściej zadawane pytania
Chcę pozycjonować swoją stronę www. Jak to zrobić?
Kiedy pozycjonowanie przyniesie pierwsze rezultaty?
Czy moja strona nadaje się do pozycjonowania?
W każdym przypadku pozycjonowanie rozpoczynamy od optymalizacji strony www, tak aby maksymalnie zwiększyć szansę na jej wypozycjonowanie w Google. Jeśli Twoja strona wymaga poprawek, zadbamy o nie, tak aby stała się jak najlepiej widoczna dla wyszukiwarki Google.
Co wybrać – pozycjonowanie czy Google Ads?

